mandag 22. april 2013

BLOGG- HOPP!

For å feire våren og kickstarte vårt DESIGN- TEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOGG- HOPP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å besøke de ulike Papirdesign- jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne TIDENES PREMIE!!! Alle jentene vil i tillegg trekke hver sin vinner av en mindre premie, så pass på at du ikke glemmer noen av oss ;)




 To celebrate spring and our fantastic DESIGN- TEAM, we’re throwing a BLOG- HOP! Visit  the Papirdesign- girls and get tons of INSPIRATION and a chance to win this AMAZING PRIZE!!! All of the girls will draw one lucky winner of a smaller prize, so be sure you visit us all ;)





Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE!

 We’ve all been working on the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.






Slik fungerer hoppen:
Besøk hver Papirdesign- jente, start på toppen, og følg instruksene hos hver enkelt. Til slutt kommenterer du på Papirdesign- bloggen om at du har gjennomført runden din.

For å bli med i trekningen av hovedpremien må du også ha lagt deg til som følger av Papirdesign- bloggen. Har du ikke egen blogg, kan du like Papirdesign på Facebook.

Vinnerne av hoppen trekkes på selveste 17. mai! Så da må du komme tilbake og sjekke om du har vunnet!

This is how it works:
Visit all members of the Designteam, start at the top of the list, and follow the instructions on each blog. When you have finished the hop, you will end up at the Papirdesign- blog, where you leave a comment that you have visited everyone.
If you want to be in the draw of the amazing Mainprize you have to follow the Papirdesign- blog. If you don’t have a blog, you can like Papirdesign on Facebook.

The winners will be announced on May 17th, our National Day!
So be sure to come back then to check out if you were the lucky one!

HOPP- LISTA:


Slik har jeg løst skissa:

 LO:

PD- produkter brukt:
13761 Påskestemning
13760 Påskeliljer
13759 Påskeegg
13762 Mot vår
Bånd fra hvit pakke
Grønne chipboard- stjerner
Gule roser
Halvperler

KORT:

PD- produkter brukt:
13754 ...med bart
11564 Bygdetun
12659 Konfirmanten
Chipboardstjerner og -ord
Stempel:
-"Victor"
-"Tag"
-"Gode minner"


Her er premien du kan vinne hos meg:
This is the prize you can win at my blog:
-En kommentar er et lodd/leave a comment to get a ticket

-Legg deg til som følger er et lodd/become a follower to get a ticket
-Lag innlegg og fortell om hoppen i din egen blogg eller på FB gir også et lodd (husk å fortell at du har gjort det...)/make a post and tell about the hop in your own blog or on FB gives you another ticket (remember to tell us that you've done it...)


 HOVEDPREMIEN:
MAINPRIZE:




HAPPY HOPP!







85 kommentarer:

  1. Flott bloghop :)
    Kjempefin LO og kort du har laget :)

    SvarSlett
  2. fin tolkning:-)
    Tack för chansen att vinna dessa superfina priser

    SvarSlett
  3. Så snyggt! Både LO och kortet!

    SvarSlett
  4. et herlig bilde og fine farger.
    likte det gule friske mot det duse brune.
    klem pia

    SvarSlett
  5. Veldig flott påskelayout og stilig kort du har laget!!

    SvarSlett
  6. Thanks for a chance to win! Beautiful work!!!xx
    Shared on FB ;)

    SvarSlett
  7. Så super flott påske-LO! Og kjempefint kort:-)

    SvarSlett
  8. Herlig layout og flott herrekort du har laget! :)

    SvarSlett
  9. LOen gir skikkelig påskestemning!:) Synd den er over. Og så kult herrekort! Nydelig arbeid!

    SvarSlett
  10. Kjempeflott lo-
    jeg hopper videre...

    SvarSlett
  11. Morsom påske LO og stilig kort!

    SvarSlett
  12. Herlig påskeLO :)
    Fine farger og flott pyntet!
    Kortet ditt fant jeg mye inspirasjon i, jeg syns det er så vanskelig å scrappe mannekort, men ditt var jo bare kjempe fint!

    SvarSlett
  13. lekkert!! både kort og lo :)

    SvarSlett
  14. Soo beautiful! Love this. hugs

    SvarSlett
  15. Så stilig, både kortet og LO'en! Kjempeherlig bilde på layouten ;)

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  16. It is an interesting Layout, thanks!

    SvarSlett
  17. Så flott kort og lo du har lagen Renate :O)

    SvarSlett
  18. Dejligt påske LO, jeg kan ikke finde ud af at blive din følger, hvordan gør jeg? knus morkaren.

    SvarSlett
  19. Really pretty layout and card! Love how you used the sketch to make a card too!

    SvarSlett
  20. Hey Dear its awesome. Seems like you newly opened up a blog. Please do add widgets so that all can susbcribe to your feeds and become your follower. Thanks Love- Bhawana

    SvarSlett
  21. Stilig! Så fint det ble med de forskjellige påskearkene :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  22. Så fina alster, både layout och kort.

    SvarSlett
  23. Herlig påskeLO og lekkert kort! :) Hopper videre til nestemann på lista! Ønsker deg en flott kveld! :)

    SvarSlett
  24. Flotte ting du har laget!!! Til å bli glad av:)
    klem

    SvarSlett
  25. Så flott - bildet passet jo perfekt til arkene:) Kult at du også hadde laga et fint kort:)

    SvarSlett
  26. Så gøy at du har laget to varianter!! Stilige begge to :)

    SvarSlett
  27. Så vacker LO! Delar och berättar på Facebook!

    SvarSlett
  28. Wonderful, interesting work! Thanks for the blog hop acquaintance!

    SvarSlett
  29. Flott tolking av skissen. men kan ikke finne hvor jeg legger meg til som følger:)men jeg hopper videre, klem bente:)

    SvarSlett
  30. Love your projects! especially your layout! (I'm a layout kinda girl :) ). TFS!

    SvarSlett
  31. Wow! Ikke bare en LO/ett kort, men begge deler! Snakk om inspirasjonskilde! Tusen tusen takk!! Jeg syns du har løst oppgaven på en herlig måte! Og må jo innrømme at jeg ble spesielt svak for karen med de herlige påskeeggene - han har virkelig fått ære på seg med den nydelige LOen du har plassert han på!

    Her kommer jeg gjerne igjen for å snuse litt!

    SvarSlett
  32. Great page!
    I love it!

    but I didn't find the google connect friends to follow your blog
    :(

    xx

    Leila

    SvarSlett
  33. Such a fabulous lay-out! I just love your work!

    SvarSlett
  34. Beautiful take on the sketch! The picture had me smiling:-)

    SvarSlett
  35. очень необычное толкование пасхи!

    SvarSlett
  36. Så gøy å se skissen løst både som LO og kort. Falt skikkelig for LOen din, den var ekstra flott!

    Har lagt meg til som følger hos deg nå. Har også laget en egen notis i sidebaren i bloggen min om candyen + kommenterer her. Det blir vel 3 lodd det da! Takk for muligheten til å delta!

    SvarSlett
  37. Likte både kortet og LOen. Har lagt meg til.:)

    SvarSlett
  38. Stilig Lo og kort. Lagt meg til som følger av bloggen din.

    SvarSlett
  39. Kjempeflott påske-LO
    Er følger av bloggen din nå :-)
    -Helle-

    SvarSlett
  40. Wow, vad fin.
    Jag har delat hoppen på FB och bloggen.

    SvarSlett
  41. Fine things you have made.
    I'm now a follower - have a nice day:-)

    SvarSlett
  42. Både stilig LO og kort!! Lagt meg til som følger...

    SvarSlett
  43. I like your take on the sketch. I'm now a follower :)

    SvarSlett
  44. De gule PD-arkene er kjempefine! Brukte de på alle påskekortene jeg laget i år! :)De gule papirblomstene passet jo også veldig godt til PD-papiret! :D

    SvarSlett
  45. Underbar LO, så mjuka färger och sen kommer blommorna och exploderar...så snyggt!! Kortet är helt otroligt fint, älskar när man använder gamla foton!!
    Är nu följare

    SvarSlett
  46. Stilig LO og flott kort du har laget:) Følger er jeg blitt hos deg også, og nå hopper jeg videre.. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    :)

    SvarSlett
  47. Kjempefin LO og lekkert kort.
    Gøy med påskeegg.

    Artig å følge deg videre

    SvarSlett
  48. Fin Lo!

    Följer din blogg nu!

    SvarSlett
  49. Flott LO av påskens eggfangst. Gutten på bildet såg VELDIG fornøyd ut :)

    SvarSlett
  50. Veldig fint kort og layout! har lagt meg til som følger og hopper videre!

    SvarSlett
  51. Nydelig Lo og et fantastisk kort.. wow..

    Er nå fast følger av bloggen din ♥ Gleder meg til å se andre ting du lager ♥

    SvarSlett
  52. Her var det hele to løsninger på skissen! Skal si du er kreativ :)
    Jeg har lagt meg til som følger og deltar gjerne på blogghoppen!
    Anneli :)

    SvarSlett
  53. Rigtig fint påske layout :)
    Jeg følger dig

    SvarSlett
  54. Herlig påskelo!!!Følger deg gjerne:):)

    klem,Lindamor

    SvarSlett
  55. Весёлая страничка )

    SvarSlett
  56. Knall tøft kort, og endelig kom det et guttekort i denne hoppen også. Har lagt meg til som følger og hopper videre

    SvarSlett
  57. Kjempe fin påske layout og flott herrekort.
    God helg, nå må jeg hoppe videre :)

    SvarSlett
  58. Kjempefin LO og et flott kort du har lagd.
    Har lagt meg til som følger og nå hopper jeg videre :)

    SvarSlett
  59. For en flott LO i nydelige farger og masse fine detajer, og kortet var også veldig flott! Gleder meg til å følge deg videre! Krysser fingrene for den fine candyen din og hopper videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  60. Hærlig, påske loer er så vanskelige!
    Ha en fin fin lørdag:)

    SvarSlett
  61. Fine farger, både på kortet og Lo\ en. Har fått ideer til konfirmasjonskortet jeg må lage i dag!

    SvarSlett
  62. Veldig fin LO!!! Hopper videre! :)

    SvarSlett
  63. Dette var virkelig en flott LO. Så gjennomført i både papirer, pynt og farger. Knallfin!

    SvarSlett
  64. Kjempeherlig Lo og stilig kort. Moro med blogghopp.
    Legger meg til som følger.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  65. Inspirerende LO. Nå snart slutte å hoppe, og få scrappet noe.. ;)
    Følger deg gjerne

    SvarSlett
  66. Hopper meg innom deg. :)
    Fine prosjekter!

    La meg også til som følger.

    SvarSlett
  67. Jeg elsker kortet du lagde! Fantastisk!!

    Jeg følger bloggen og hopper videre :)

    SvarSlett
  68. Flott kort og LO du har laget! Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til å hente inspirasjon her inne! Lykke til videre!

    SvarSlett
  69. Ble så glad da jeg så du ble designer, for du er så flink!Er nå blitt følger, og gleder meg til å se videre hva du lager!:D

    SvarSlett
  70. Nydelig kort og lo du har laget :) :) flott blogg :D Takk for inspirasjon.. hopper videre :)

    SvarSlett
  71. Nydelig LO du har laget, likte så godt fargene du har brukt sammen her! Flott kort også! La meg til som følger jeg :-)

    Klem Stine

    SvarSlett
  72. Fin LO du har gjort :) Lustigt att tänka på påsk och snö nu när det är sommar :)

    SvarSlett