fredag 17. mai 2013

Trekning av bloghop- premie

Hei hei!
 
Da var dagen kommet for å avslutte Bloghop- konkurransen.
Vinneren av hovedpremien er annonsert på Papirdesign- bloggen, så gå inn der og se om du er den heldige :)
Jeg har i tillegg trukket en vinner av en mindre premie her hos meg.
Det ble gjort på "gamlemåten": nummerert liste med navnene på.
Min kjære sønn fikk æren av å trekke et nummer,
og den heldige vinneren av denne premien
 
 
heter...
 
EttenA
 
 
Gratulerer så mye!
Send en mail til post@papirdesign.no og fortell Line at du har vunnet denne premien her hos meg, gi henne navn og adresse, så kommer den i posten :)
 
Jeg vil samtidig få takke alle og enhver som har deltatt for fine kommentarer, det varmer et scrappe- hjerte og gir mer inspirasjon! <3
 
Mange klemmer fra Renate


2 kommentarer:

  1. WOW - hvor lækkert!!! Jeg sender straks en mail til dig. Tak for en god blog-hop. Det gir god inspiration til os alle.

    SvarSlett