torsdag 6. juni 2013

DT- bidrag for Papirdesign Konfirmasjon

 
Førstkommende søndag skal vi i konfirmasjon til min yngste niese, og i den anledning har jeg lagd et skrin med tilhørende kort, som jeg skal putte gaven fra oss i.
I tillegg har jeg lagd ei blokk, hvor det kan noteres hvilke gaver som ble gitt av hvem.
Helt til slutt ser dere bordkortene og invitasjonene jeg også har lagd :)
 
This upcoming sunday we're going to my youngest nieses confirmation, and for the occasion I've made a giftbox to put her gift in.
I've also made a notebook, to write down who gave which gifts.
Finally you see a picture of the place cards and invitations I've made earlier on.
 
Skrin:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
PD- produkter brukt til skrinet:
Lykke PD 13742 Et hav av roser
PD 11580 God sommer
Lykke PD 13746 Rosa pioner
Pioner
Roser
Chipboard- hjerter
Rosa halvperler
Hvit perleswirl
Silkebånd med tekst
Tekst- stempel (inni)
 
Blokk:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PD- produkter brukt til blokka:
Lykke PD 13742 Et hav av roser
Lykke PD 13745 Tanker om fremtiden
PD 11580 God sommer
Grå blonde
Chipboard- hjerter
Hvite roser
Tekst- stempel "I anledning dagen"
 
Bordkort:
 
PD- produkter brukt til bordkortene:
Lykke PD 13745 Tanker om fremtiden
 
Takk for at du titter!
 
Klem, Renate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar