torsdag 5. januar 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Kalender 2017

Hei!

I dag har jeg en kalender for 2017 å vise dere.
Den er lagd som et staffelikort, med et rammekort som bunn,
hvor jeg har plassert en bunke med postit- lapper.

Jeg ville veldig gjerne bruke mønsterark fra serien Gledelig jul, men siden en kalender skal stå fremme hele året måtte jeg passe på å finne et ark uten typisk julemotiv.
Det syns jeg så absolutt jeg har gjort med Fjøsveggen :)
Arket med teksten "Nyt livets små gleder" er også fra Gledelig jul,
men den gjelder så absolutt hele året den og!
Til å omkranse disse viktige ordene har jeg brukt den største av de nydelige rammediesene Papirdesign kom ut med i fjorhøst.
Kalenderarkene er hold på plass med to klemmer,
så fjerner man bare et og et, etter hvert som månedene går...

Mottakeren av kalenderen er min mormor, som vi alle kaller mor,
derfor har jeg stanset ut nettopp det ordet og limt oppå postit- lappene.



Produkter:
Mønsterark: Gledelig jul PD 16226 Fjøsveggen, PD 16218 Julemorgen, PD 16225 Kalender 2017
Dies: PD 16202 Ramme 2, PD 15123 Beste mor og far
Annet: 3D- puter

Takk for at du titter!

Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar