torsdag 30. mars 2017

DT- bidrag for Papirdesign - To layouts med nye dies og ark

Hei!
I dag har jeg to layouts å vise dere...

Når jeg scrapper, liker jeg godt å hente opp fargene fra fotoet, i papirer og pynt jeg bruker, (med mindre det er i svart/ hvitt da...) og det syns jeg jeg fikk godt til denne gangen! ♥
Så her har jeg brukt et ark fra den nye babyserien Velkommen lille venn. Hjertevenn heter det, og bildet jeg har scrappet, er også av en søt liten hjertevenn ♥
I tillegg har jeg brukt en splitter ny dies, Hjerte 1. Den er todelt, med et helt hjerte og et litt mindre "blondehjerte" man kan legge oppå. Men man kan absolutt bruke dem hver for seg også!
Ellers har jeg pyntet med chipboardhjerter, dotter, klistremerker og litt annet ;)




Produkter:
Mønsterark:
Velkommen lille venn - Hjertevenn PD 17280
Dies:
Hjerte 1 PD 17231
Pynt:
Chipboard hjerter rosa PD 635
Dotter rosa PD 867
Klistremerker Frøken fryd PD 15044
Annet:
3D- limputer PD 712


**********************************************************************************
Det samme har jeg gjort her,- altså prøvd å hente opp fargene fra fotoet i ark og pynt :)
Bakgrunnsarket er fra den andre nye serien Dagen er din, og heter Flott ungdom. (Veldig lett ark å bruke, da det passer til det meste, og i kjempefine farger!)
Bakgrunnen er malt med litt akrylmaling, før jeg har skjært til noen paneler og limt over.
Deretter stanset jeg ut to "stjernevrimler" med den nye diesen Stjernedies - utrolig flott - hvor jeg delte opp den ene og plasserte diagonalt, med fotoet øverst, i det store clusteret. Den andre delte jeg også opp og plasserte nede til høyre, i et lite cluster.
Ellers har jeg pynta med større stjerner, (også fra en dies) buttons, dotter, klisteremerker og litt annet.



Produkter:
Mønsterark:
Dagen er din - Flott ungdom PD 17291
Dagen er din - Fremtidsplaner PD 17292
Velkommen lille venn - Snuppen PD 17272
Velkommen lille venn - Øyenstein PD 17274
Dies:
Stjernedies PD 17238
Ramme 3 PD 16211 (man kan også bruke stjernene fra Bordkort PD 17258 )
Pynt:
Klistremerker - Bassengliv PD 15047
Buttons - Stjerner og hjerter PD 861
Dotter - Rød PD 865
Annet:
3D Limputer PD 712

Takk for ar du titter, og velkommen igjen! ♥

Beste hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar