søndag 23. april 2017

DT- bidrag for Papirdesign - Layout av en liten solstråle


 God søndag!
I dag har jeg en layout å vise dere :)
Jeg skimter så vidt noen solstråler på himmelen, så da syns jeg denne passa fint!

Jeg liker å hente opp fargene fra bildet, i papirer og pynt, og det syns jeg absolutt jeg fikk godt til på denne. I tillegg fikk jeg brukt et av favorittarkene mine, Naturligvis, Muligheter, hvor jeg elsker fargespillet i trekantene ♥
I tillegg fikk jeg testa ut den nye bladdiesen, den er jo helt nydelig! ♥
Det samme er Sukkertoppen på bildet, guddattera vår! ♥

Produkter:
Ark:
Muligheter - Naturligvis PD 16146
Skolestart - Skolemateriell PD 13849
Dies:
Blad PD 17264
Blomster:
Roser 1,2 Orange PD 59
Søte blomster blå PD 176
Annet:
Dotter blå PD 868

Håper du ble inspirert!
Takk for at du titter ♥

Klem fra


Deltar i disse utfordringene:



12 kommentarer:

  1. Med de spreke fargene og sola i bakgrunnen kan man ikke bli annet enn glad!!!

    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. En vårlig og flott LO:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Såå utrolig lekker! Alt harmonerer! Digger at du bruker sterke farger!
    Takk for ditt bidrag hos oss i Hobbygarasjens utfordring.
    DT Julia

    SvarSlett
  4. Nydelig LO. Flotte farger og mønster som setter bildet i fokus. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  5. Nydelig layout med friske farger og flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  6. Herlig LO! Så glade og friske farger. Flott modell. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett