torsdag 25. mai 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Eksplosjonsboks til ei babyjente


 Hei alle sammen!
I dag har jeg en eksplosjonsboks å vise frem.
Her fikk jeg brukt hele fire forskjellige ark fra den supersøte nye serien Velkommen lille venn ♥
Og den nye Baby jente- diesen
I tillegg har jeg kosa meg med å pynte lokket med alskens fine blomster og søte saker ;)





 Inni har jeg klipt og limt "vingene" på boksen til lommer, hvor jeg har putta søte små tekstkort klipt ut av Snuppi- arket. Og så kan man skrive små hilsener selv bakpå.

 Inni sitter det en bamse som kan deles/ åpnes. Der kan man putte penger eller en annen liten gave ♥
Produkter:
Ark:
Velkommen lille venn - Bamse Brakar PD 17281
Velkommen lille venn - Baby jente PD 17282
Velkommen lille venn - Snuppi PD 17283
Velkommen lille venn - Tuttelutt PD 17285
Dies:
Baby jente PD 17234
Blomster:
Roser 3,5cm, lilla PD 191
Kirsebærblomster, gammelrosa PD 188
Store tulipaner, hvit PD 187
Annet:
Chipboard - Hjerter, rosa PD 635
Bånd - En liten jente PD 2005
3D- limputer PD 712

Håper dere fant litt inspirasjon ♥
Minner dere samtidig på vår utfordring BABY - Det er fortsatt tid til å bli med!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar