torsdag 20. juli 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Kjærlighet på pinner

 Hei!
I dag vil jeg vise dere et gratulasjonskort jeg har lagd til ei strikkeglad dame! Jeg kan ikke si hvem, i tilfelle hun leser dette... ;)
I tillegg til kortet lagde jeg nye banderoler til et par garnnøster, som står i stil til kortet, og blir en del av "gavepakken".
 Jeg testa også ut den nye bladdiesen på en annerledes måte - jeg brukte "marsipanrose- prinsippet", og lagde en ny blomst! Fordi bladene er spisse, ligner blomsten mest på en lilje, syns jeg. Veldig fin, men det tok sin tid, så det ble med den ene...
 Jeg lagde også nye strikkepinner i passende lengde av en enslig stakkar jeg fant. Den ble klipt i to passende lengder og så limte jeg perler i endene. Litt vanskelig å strikke på så korte små pinner, særlig for meg som ikke strikker i det heletatt, men det gikk da på et vis... ;)
 Ellers har jeg pyntet med vakre roser, blader og ikke minst noen nye stempel som kommer etter hvert!
 Inni har jeg også brukt nye stempel, men også gjort plass til å skrive en egen hilsen.
Produkter:
Ark:
Velkommen lille venn - Babygutt PD 17277
Muligheter - Online PD 16140
Dies:
Ramme 1
Ramme 2 PD 16202
Hipp hurra, oval PD 17236
Blad PD 17264
Gratulerer, lang PD 17240
Blomster:
Roser 1,2 cm, gammelrosa
Roser 2,5 cm farget kant, beige PD 92
Annet:
3D- limputer PD 712
Stempel:
Kommer...

Takk for at du titter :)
Håper du ble inspirert!

Kreativ sommerklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar