torsdag 14. september 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Julekort med englesang

 Hei på dere!
I dag vil jeg vise dere et søtt lite julekort jeg har lagd ved å bruke det nye Vimpel Dies- settet.
Disse Vimpeldie`ene er geniale! Ved å legge kartongen dobbelt i stansemaskinen, og skjærekanten på die`en rett utenfor kanten på kartongen, får du et dobbelt kort, klart til pynting!
Jeg har brukt en sliten gammel Cuttlebug, så det burde funke i de fleste maskiner... Heldigvis er die`en dyp og skarp!

Jeg har også stanset ut en Bladkrans og litt Granbar til pynt, samt et bilde fra et Klippeark, som jeg har satt i ramme, et Tekstklistremerke og litt sisal og noen bær.
 Inni har jeg stemplet en fin juletekst og lagd plass til en personlig hilsen.
 Kortet ble lagd som demo til Oslo Design Fair, og da var dessverre ikke årets julekolleksjon kommet ut av trykken, men det gjør ingenting, for disse et også helt nydelige ❤

Produkter:



Ark:
Klippeark
Stempel:
Fredfull og fin PD 16187
Annet:

Håper du ble inspirert!
Ha en fin- fin dag!

Kreativ hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar