torsdag 26. oktober 2017

DT- bidrag for Papirdesign: HALLOWEEN eller HALLO, VIN!

31. oktober, en dag mange har en mening om...
Morsomt å scrappe er det i alle fall, også denne dagen! ;)

Først ut er en layout.
Jeg fant et "spøkelsestre" i en park rett ved der vi bor, og da jeg redigerte bildet i svart- hvitt, ble treet enda skumlere!

Bakgrunnen er spraya og splætta med Dylusions Ink Spray, malt med hvit gesso og limt osteklut på.
Fant også noen strimler av restepapir jeg limte på sammen med en diecut av en ny die. Denne er også revet i kantene.
Ellers har jeg pynta med lilla dotter og klistremerkebokstaver fra Papirdesign, samt litt annet.




Produkter:
Ark:
Gamle ark og rester
Dies:
Hullmønster PD 17320
Pynt og annet:
Dotter Orange PD 866
Stickers black PD 14933



*******************************************************************************


Til slutt har jeg lagd en helt enkel vintag.
Heng den på ei flaske, besøk en venn og ha ei snill stund sammen!



Produkter:
Ark: 
Rester
Dies: 
Vintag PD 17328
Pynt og annet:
Dotter Orange PD 866
Stickers black PD 14933

Takk for at du stakk innom, håper du ble inspirert!

Kreativ klem fra


1 kommentar: