torsdag 9. november 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Samme ark - forskjellig resultat

Hei på dere!
I dag viser jeg frem to helt forskjellige prosjekter, men jeg har brukt samme arket på begge to 😉
Arket jeg snakker om er Julestemning - God jul til deg PD 17360


Først ut er en layout i grå og beige, med gule detaljer.
Jeg liker gult veldig godt, og det nye gule arket fra serien Kaffepause henta opp fargene fra bildene helt perfekt! Det samme gjelder klistremerkebokstavene og dottene :)
Revne kanter og sirkler sammen gir en fin kontrast mellom røft og mykt.


Produkter:
Ark:
Julestemning - God jul til deg PD 17360
Kaffepause - Kaffepause PD 17270
Til ettertanke - Kalender 2016 PD 15072
Stille natt - Det snør, det snør PD 14938
Hell og lykke - Sprudlende snill PD 15995
Pynt og annet:
Buttons - Kos og klem PD 862
Dotter - Orange PD 866
Klistremerker - Alfabet Gul PD 107


********************************************************

Neste ut er et julekort, med litt moderne farger. Jeg syns det er litt morsomt og stilig å gå litt bort fra de tradisjonelle julefargene en gang i blant! ;) Om ikke annet, så for å utfordre meg selv!

Tekststemplet er delt opp, og stemplet bortover, i stedet for over hverandre.
Nissen er fargelagt med akvarellblyanter. Her er det helt klart forbedringspotensiale... ;)
Snøkrystallene er stanset ut med nye dies, og er en av mange favoritter 💛

Lekker font på God Jul- diesen!
Produkter:
Ark:
Julestemning - God jul til deg PD 17360
Stempel:
Nisse med lykt PD 17336
Dies:
Snøfnugg, små PD 17309
God jul 7 PD 17318
Sirkler PD 17311
Pynt og annet:
Krystaller Rød (blanke) PD 869
Kakeservietter, 15cm PD 817
3D- puter

Håper du ble inspirert!

Kreativ klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar