torsdag 18. januar 2018

DT- bidrag for Papirdesign: Layout - Du er best

I dag har jeg en layout å vise dere, av flinkisen min 💙

Bakgrunnen er en Bazzill canvas white, med blank Gesso over før jeg spraya, splætta og stempla på den. Så har jeg brukt papirstrimler av både mønsterark og gold foil, sammen med utstansede sirkler i forskjellige størrelser.
Klistremerkene har jeg festa på kartong, som henter opp fargene i bildene. Det samme gjelder fargene på mønsterarkene. Det er en ting jeg gjør stort sett uten unntak... ;)
Bildet i midten og klistremerket nede til høyre er bygd opp med 3D- limputer.

 Det nye tekstboks- stemplet er kjempefint å bruke på layouts, og passer perfekt sammen med den største nye sirkel- diesen.
 3D- puter under enkelte elementer skaper liv og dybde. Jeg mener fortsatt at Papirdesigns er de beste på markedet; de kommer i to størrelser, har passe høyde og fasthet og ikke minst godt lim!
Produkter:
Ark:
Stempel:
Dies:
Pynt og annet:
Klistremerker Perfekt PD 15046

Håper du fant litt inspirasjon!

Kreativ klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar