torsdag 1. mars 2018

DT- bidrag for Papirdesign - Bunadskort

Hei hei!
I dag skriver vi 1. mars, som er den første vårmåneden. Og vår betyr for mange konfirmasjoner og forberedelser til det.
Vi har ikke konfirmant selv i år, men kjenner flere, så da blir mine forberedelser å lage kort.
Jeg har fått lekt meg med den splitter nye Bunadsdieen og den er så fin, og så stor at den fungerer utmerket som kort i seg selv!
Den første er inspirert av Kystdrakten, mens den andre er mer fri fantasi ;)
Og man kan jo variere i det uendelige, med både mønsterark og kartong...

 Jeg har stansa bunaden ut dobbelt, så man får et kort man kan åpne.
Inni brukte jeg forkledieen som hører til bunaden og en scallopdie til å stemple på.
Jeg har også brukt en ny die (de to halvsirklene) beregnet for å plassere gavekort eller penger. Det er jo ofte det man gir til konfirmantene.


Produkter:
Ark:
Stempel:
Dies:
Bunad, stor - kommer
Scallop - kommer

Takk for at du tittet innom, legg gjerne igjen et lite spor! :)

Kreativ klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar