tirsdag 21. januar 2014

Make a wish

 
Hei!
I dag tenkte jeg å vise dere en LO som har blitt liggende en stund, siden jeg akkurat ikke rakk å levere den inn til Skissedillas konkurranse tidsnok...
 
Her er skissa jeg tok utgangspukt i:

 Bildet er fra min sønns 9 års dag rett før jul :)

 Noen nærbilder:




 
 
 
Dette er hva jeg har brukt:
 
Papirdesign:
Mønsterark PD 12661 Rutinert, begge sider
Stempel piler/chevron, fra ny plate
3D- limputer
 
Wycinanka:
Chipboard tekst & tall
sprayet med
Dylusions ink spray, sort
 
Magnolia:
Dies "Lysbilderull"
 
Prima:
Krystaller
 
Tim Holtz:
Stensil "Bubble", som er brukt på bakgrunnen sammen med
Dylusions ink spray, calypso teal
 
Panduro:
Paste
 
Osteklut, farget med
Dylusions ink spray, london blue
 
Det var alt for denne gang, vi ses ;)
 
Hilsen Renate


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar