fredag 28. februar 2014

Snø i nakken

Som så mange ganger før, har jeg lagd et bidrag som jeg hadde tenkt å ha med i diverse utfordringer,
meeen nok en gang er jeg for sein med å levere inn...
Jaja, moro å lage uansett! :D
 
Jeg hadde tenkt å ha den med hos Cherish This, der valgte jeg temaet Vinter/snø/is
og jeg hadde i tillegg brukt ei skisse fra Sketchabilities.
 


 
 
Arkene er fra Bo Bunny. Powder Mountain heter serien. De har bare blitt liggende(Tror den er fra 2012)men syns de er så fine, og syns de passet utmerket til bildene. De er også fra 2012. (Dårlig med snø her nå...)
 
God helg, med eller uten snø! ;)
 
Klem, Renate
 

2 kommentarer:

  1. Denne var jo bare knallfin! Digger bildene på snora og bakgrunnen bak! Synd du ikke fikk den med deg til Cherish This - Memories for lifte! Nå er det ny utfordring ute ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, veldig koselig :)
      Du vet, når man ikke følger med og tror man kan levere helt til siste dag i måneden, så blir man for sein...hihi...
      Får se om jeg prøver meg på en av de nye utfordringene, evt. begge :D

      Slett