lørdag 10. januar 2015

Januarutfordring hos Papirdesign

Hei, og godt nytt år!
Da er vi i gang igjen med ny utfordring til dere over i Papirdesignbloggen!
Januar- månedens tema er:
Vinter og snø
 
Link til utfordringen finner dere HER
 
Her ser dere mitt bidrag:
"Vinterlys"
(mørketida har sine lyspunkter også...;) )
 Bakgrunnen er malt med hvit gesso og litt blå akrylmaling og noen av mønsterarkene er revet.
Syns de revde kantene ga en fin vinteraktig effekt.
 Innimellom pynten har jeg brukt litt snømaling.
"Vinter" er et eget ord i "Vinter"- pakken, mens "lys" har jeg spikket til av ordet "glede" i "Sommer"- pakken.
Jeg lot tittelen ha sin naturlige "look", for å hente opp de varme tonene fra lyset i bildet.
 
Nærbilder:

 


 
Dette har jeg brukt:
Ark: Stille natt PD 14987 Vinterstrikk, PD 14983 Snømannen Kalle, PD 14982 Snø i hele fjeset
Blomster: Asalea, hvit m/blå ytterkant, tofargede roser, blå miniroser
Annen pynt: Trefigurer PD 14955 Vinter, PD 14956 Sommer
Button, krystaller, snøkrystaller
 
Samt Gesso, akrylmaling, snømaling og istapper
 
Tar du utfordringen?! ;)
 
Kreativ hilsen fra
 

1 kommentar:

  1. Dette her kortet var virkelig lekkert....og jeg simpelten digger istappene...lurer litt på hvor de er fra, eller om du har laga de?... inspirerte i allefall meg til å finne frem bilder av mine med nettopp dette...istapper...ha en fin fin dag videre

    SvarSlett