torsdag 28. mai 2015

DT- bidrag for Papirdesign: To layouts

Hei!
I dag vil jeg vise dere to layouts av ei søt lita frøken jeg er gudmor til :)
 
Jeg er jo egentlig veldig glad i rosa, men her tenkte jeg det kunne være gøy å lage en jente- layout som ikke var det!
Blondebaksiden av Sammen for alltid, beige passa helt perfekt til denne, syns jeg.
Og med den hvite kartongen bak, ser det litt ut som mønsterarket er gjennomsiktig :)
KOM SÅ SKAL VI DANSE
Bokstavklistremerkene har jeg svertet rundt kantene, da ble fargen helt "riktig".
 Nydelige mini- gardenia og halvperler... sukk...


 Produkter:
Ark: Hell og lykke PD 15027 Sammen for alltid
Pynt: Mini- gardenia, gule, halvperler, gule
Annet: Alfabetstickers 107 gul

**********************
 
Neste layout er kanskje ikke så søt, men veldig kul!
(Jo, den er søt også! ;) )
Det er nemlig et lite ROCKETROLL :)
Bakgrunnen er sprayet og splættet på med Dylusions Ink spray.
Mønsterarkene er en kombo mellom tre forskjellige kolleksjoner.


 Produkter:
Ark: Forventning PD 14884 Gratulerer, rosa
     Marias verden PD 14915 Ugler
     Lykke PD 13746 Rosa pioner (abc) + PD 12660 Din dag
Pynt: Button
Annet: 3D- puter


Det var det jeg hadde til dere i dag,
håper det inspirerte!
...om ikke annet, så til en svingom! ;)
 
Rock on!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar