søndag 5. juli 2015

Mer sommerutfordring hos Papirdesign

Sommerutfordringen fortsetter hos Papirdesign!
Mer inspirasjon fra teamet finner du her
 
Her er mitt bidrag:
Gult er kult, og det er gutten min og! <3
 Bakgrunnen er stemplet, så et papirpanel, deretter osteklut som er farget med Dylusions Ink Spray.
Så enda et panel og et par papirstrimler, før bildet er festet med 3D- puter.
Alle papirer har jeg brukt en kul kantpunch på, så det ser ut som de er revet ut av et spiralhefte.
 Bokstavklistremerker har jeg også brukt, både gamle og nye.
De store nye er egentlig hvite, men jeg har farget dem med ProMarkers
 En kul button med tekst ble det også plass til :)
"Sommer og sol" er jo også temaet for sommerutfordringen vår :)
 Her ser dere bedre at det er lag på lag.
Jeg har også brukt Mariannes tips på de sorte bokstavene; festet dem først på en papirstrimmel,
da er de samlet til ett ord, deretter har jeg brukt scortape til å feste det på riktig sted.

Nærbilde av den kule kanten på det ene arket, hjemmefarget osteklut,
 og ikke minst en knalltøff sort dott!
 

Produkter:
Ark: Forventning PD 14889 Trevegg, Hell og lykke PD 15034 På to hjul + PD 15041 Ballbinge
Stempel: PD 14959 Til han
Pynt: Stickers PD 14929 Klistremerker, sort + PD 14935 Alfabet, hvit (farget gul med tusj)
Button "Sommer og sol", Dotter, sort + 3D- puter
 
 
Håper du ble inspirert
og finner tid til å bli med på utfordringen!
 
Sommerklem fra


2 kommentarer:

  1. Du er så flink! Har du instagram? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så koselig!
      Nei, men skulle hatt... det blir, det blir! ;)

      Slett