torsdag 6. august 2015

DT- bidrag for Papirdesign: Fotball er tingen!

Det tror jeg i alle fall at gutta på dagens layouts syns! :)
 
På den første layouten er det en som er ivrig på å komme i gang med fotball!
(Vet at han nå har begynt :) )
Bakgrunnsarket er fra Forventning og vimplene er fra Hell og lykke.
Ellers har jeg pynta med papirsugerør som vimpelstenger, Man. Utd.- logo (siden pappa'n til gutten er superfan!), dotter, klistremerkebokstaver og chipboard farget med tusj.
Var tom for røde L- er, (og 7- tall...) så jeg måtte bruke to Z- er, som jeg tusja over den øverste streken på...hihi... Det går det?! ;)
Rent gramatisk, er det vel ikke helt riktig å skrive fotballlykke med tre L- er heller, men det ble best visuelt! ;)


 Produkter:
Ark:
  • Hell og lykke PD 15041 Ballbinge
  • Forventning PD 14880 Fotballer og PD 14881 Fotballkamp
Pynt:
  • Chipboard "Lykke", farget sort med Promarker
  • Stickers PD 109 Rød og PD 14929 Sort
  • Dotter, sorte
Annet:
  • 3D- puter
****************************

På den andre layouten her er spilleren allerede godt i gang, og har spilt så lenge at han trengte en velfortjent pause! :)
Bakgrunnsarket her er fra Skolestart- serien, og heter Fargeblyanter.
Knallfin serie, som passer perfekt nå når vi nærmer oss skolestart igjen, og massevis av skolebarn skal fotograferes og senere scrappes! :D
I tillegg har jeg brukt to nye fotballark fra Hell og lykke.
Bakgrunnen er stemplet, og ellers har jeg pyntet med en button og dotter.


Produkter:
Ark:
  • Skolestart PD 13848 Fargeblyanter
  • Hell og lykke PD 15040 Fotballsko og PD 15041 Ballbinge
Stempel:
  • PD 14959 Til han
Pynt:
  • Dotter, grønne
  • Button "Stilig kar"
Annet:
  • 3D- puter

Takk for at du titter :)

Klem fra

2 kommentarer: