søndag 8. november 2015

Farsdag

Hei!
Tenkte jeg skulle vise dere et par farsdagskort jeg har lagd,
et til min pappa og et til min sønns pappa.

Nokså enkle begge to, men tror det er nok pynt for to barske karer! ;)
 Produkter:
Papirdesign:

  • Ark: Mann er mann PD 15116 Beste pappa og PD 15118 Uteboden
  • Stempel: PD 14920 Kuleste gutten og PD 14959 Til han
  • Annet: 3D- puter
Andre produsenter:

  • Storyteller - glitterstjerner
  • Ranger - Archival Ink, Jet Black


*******************
*
*

Produkter:
Papirdesign:
  • Ark: Mann er mann PD 15116 Beste pappa og Knask eller knep PD 15087 Skrekk og gru
  • Stempel PD 14963 Pappa
  • Annet: 3D- puter
Andre produsenter:
  • Storyteller - glitterstjerner
  • Kort & Godt - dies
  • Ranger - Archival Ink, Jet Black
**************************
*
*
*
Og til slutt en layout av kjæresten min,
som også er verdens beste pappa for vår sønn!

Her har jeg brukt det nye favorittarket mitt Uteboden fra den nye serien Mann er mann fra Papirdesign.
Det er nok ikke selvbruning han har holdt på med her, han er dekket av vått teglsteinsstøv.
Sånn kan det gå når man holder på med oppussing og renovering...

Produkter:
Papirdesign:
  • Ark: Mann er mann PD 15118 Uteboden
  • Stickers PD 107, Gul
  • Annet: Button, sol, Dot, gul


Ønsker alle snille fedre der ute en fortsatt fin farsdag!

Klem, Renate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar