søndag 1. mai 2016

Maiutfordringen hos Papirdesign

På tide med ny utfordring hos Papirdesign!
Temaet er VÅR.
Link til utfordringen finner du her 

Her ser dere mitt bidrag:
En layout av en undrende liten frøken, som har funnet en grønn og fin larve.
Det må da være et sikkert vårtegn når småkrypene våkner til liv! :)

Bakgrunnen er sprayet/ splættet med Dylusions Ink Spray
+ noen runder med gul akrylmaling i sirkler.

Under bildet har jeg kutta til tre paneler som er bittelitt større enn bildet, som er plassert sånn at de stikker frem litt her og der.

Ellers har jeg pynta med blomster, buttons, klistremerker, (tekstene passa perfekt, syns jeg!!!) litt tråd, som jeg har sirkla inn larven på bildet med.

I tillegg har jeg stanset ut små sirkler som jeg har satt sammen til en stor larve, med øyne og smilemunn, som ekstra pynt, for og understreke temaet på layouten, sammen med tittelen.




Produkter:
Mønsterark: Muligheter PD 16159 Vår i lufta, PD 16156 Stjernesko, PD 16141 Roseduft
Klistremerker: PD 15044 Frøken Fryd, Alfabet PD 110 Babyrosa
Pynt og annet:  Margeritt, Mini Gardenia og Buttons

Håper du tar utfordringen og lager et vårlig bidrag du og!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar