søndag 2. juli 2017

Sommerutfordringen hos Papirdesign

I dag starter sommerutfordringen hos Papirdesign, og den varer helt ut august!
Så jeg håper så mange som mulig tar seg tid til å bli med. Premien er som vanlig veldig fin :)
Temaet er veldig åpent, og lyder som følger: FAVORITTER - så mulighetene er mange ;)


Her ser dere mitt bidrag:
Jeg har lagd en layout med bilde av favorittgutten min. Jeg er også veldig glad i rosa- og turkis/mint- farger, samt buttons og klistremerker med tekst på. Jeg vil også trekke frem en stor favoritt man stort sett ikke ser - nemlig Papirdesigns 3D- limputer! Jeg tør påstå at de er de beste på markedet, og min absolutte favoritt!



Produkter:
Ark:
Muligheter - I dine sko PD 16144
Forventning - Fashion PD 14896
Stempel:
Trestruktur PD 13779

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar