torsdag 13. september 2018

DT- bidrag for Papirdesign: Minner fra konfirmasjon

Hei!
Tidligere i år lagde jeg dette konfirmasjonskortet til min nevø, som stod konfirmant i mai.


 Jeg tenkte videre, at det hadde vært litt stas å laget noen albumsider til ham, med minner fra den store dagen. 
Jeg likte fargene og oppsettet på kortet så godt, at jeg valgte å videreføre det på albumsidene.
Her ser dere resultatet:



 På den siste sida brukte jeg to utstansa pengelommer, som jeg limte sammen. Da ble de ordentlig tredimensjonale, og det ble plass til mange bilder i hver lomme! Et fint sted å samle de bildene som kanskje ikke egner seg helt til scrapping, men som likevel er fine minner å ha.
Produkter:
Ark:
Dies:
Klistremerker:

Takk for at du titter!
Ha en strålende dag :) 

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar