søndag 23. desember 2018

DT- bidrag for Papirdesign: Pepperkakemann

Lille julaften, dere.... siste innspurt nå, for i morgen er dagen! :)

I dag har jeg en pepperkakemann å vise frem.
Han er lagd av tykk papp/ finèr, og er nesten 7" høy, så det er rikelig med plass til pynt.
Kanskje kan den være en julegave i seg selv, eller legges sammen med noen spiselige pepperkaker.

Jeg har kledd den med mønsterark jeg syns passa så fint til temaet, og henta opp detaljer fra mønsterarket i pynten.

 Hjertene er hvite chipboardhjerter, som først er pussa litt på med sandpapir, og hatt Disstress Ink Walnut Stain på. "God jul" er en die, ny av året, og hører egentlig til en flasketag- die.
Snøen/ melisen på bokstavene og hjertene er Nuvo Crystal Drops.

 Rundt kanten har jeg limt på et perlebånd, og baksida er kledd med baksida av mønsterarket jeg brukte foran. I tillegg har jeg et stempeltrykk med passende tekst på.
Produkter:
Ark:
Hjem til jul - Kakebakst PD 18486
Stempel:
Dies:
Pynt og annet:

Takk for at du stakk innom bloggen, håper du likte det du så og lot deg inspirere :)

GOD JUL!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar