fredag 15. mars 2019

DT- bidrag for Papirdesign: LO - Live colorfully

Hei!
Jeg trenger lys, jeg trenger liv, jeg trenger farger - jeg vil ha vår NÅ! For det har ikke blitt helt vår her nord enda, men det nærmer seg...

Så i mellomtida vil jeg vise dere en fargerik layout, hvor jeg har brukt ark fra Vårstemning- serien med helt nydelig ombrè- effekt.
Oppe på arket har jeg revet en sprekk nedover og "satt i" en glidelås nederst. Det var for å hente opp effekten i fotoet. (Man kan få til mye gøy med app'er😉)
Bak sprekken dukker det fram et fargerikt ark, hvor jeg har lekt meg litt med Alcohol inks. Veldig morsomt, og det blir utrolig fine klare farger!
I pynten ellers, altså alle de fargerike blomstene og boblene (stanset ut med dies), har jeg også prøvd å hente opp effektene fra fotoet.



Produkter:
Ark:
Dies:
Pynt:
Roser 3,5cm, lilla
Krysantemum, blå

Takk for at du stakk innom bloggen, håper du lot deg inspirere!
Ønsker dere alle ei fargerik helg! 🌈

Kreativ klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar