torsdag 9. mai 2019

DT- bidrag for Papirdesign: Kjære konfirmant Steffen


Hei hei!
Forrige lørdag hadde vi konfirmant, og da måtte jeg jo selvfølgelig lage kort til ham 💙
Eller det ble kanskje like mye et album... 
Det er ikke så ofte jeg bruker mal på det jeg lager, heller ikke denne gangen, da jeg foretrekker å bare lage ting "akkurat passe", men for ordens skyld måler det ca. 5 1/2" x 8"
Jeg har boltret meg i Papirdesign- produkter fra A til Å! Det tok litt tid, men jeg kosa meg hvert sekund!

 Her ser dere resultatet:
-Dere er herved advart - det kommer maaange bilder! 😉


 Forsidebildet er det Steffens kompis, Wilhelm, som har tatt.


 Svevebildet er det også Wilhelm som har tatt.
 På skjermen til mobiltelefonen, som er puttet oppi gavekortlommen, står det hva han fikk i gave fra oss.
 Noen nærbilder: Bokstavene til navnet er stanset ut tre ganger og limt oppå hverandre.


 Klistremerkene er fra flere forskjellige brett/ pakker. 
Når tekstene passer sammen, syns jeg bare det er kult at skrifta er forskjellig!
 Svalen har jeg stemplet med et tekststempel over.
 Buttons og dotter er aldri feil. Er litt svak for runde stempel og...
 Digger forresten dette trekantarket, både i farger og mønster!!!

Produkter:
Ark:
Ungdommelig - Stødighet PD 1900011
Vårstemning - Grafisk greie PD 1900030
Dies:
Gavekort PD 18399
Stempel:
Klistremerker:
Pynt og annet:
Buttons - Tøffen PD 863
Chipboard fugl

Takk for at du tittet innom bloggen vår!
Håper du ble inspirert 💙

Kreativ klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar