torsdag 9. oktober 2014

DT- bidrag for Papirdesign Eksplosjonsboks

Hei!
I dag skal dere få se en slags eksplosjonsboks jeg har lagd!
Jeg tok utgangspunkt i et av de nye arkene fra årets julekolleksjon (Vinterstrikk) og hadde lyst å spinne (...eller strikke!) litt rundt det temaet.
Her ser dere resultatet:

 
 
På lokket har jeg faktisk strikka litt pynt! Ikke så verst, siden jeg ikke kan strikke...
Pinnene er lagd av en pinne jeg hadde til overs fra en romduft- pakke, delt i to, spikka spiss i ene enden og limt på perle i andre enden.
Av litt restepapir har jeg stanset ut en liten runding og limt på en epoxy dot, som jeg har plassert over strikkinga.
 
 
Rundt kantene på lokket og litt nedover sidene (vises på bilder lengre ned) har jeg brukt et strikke- stempel som jeg har embossa.
 
 
Jeg har i tillegg pynta med noen nydelige flate tofargede roser i blå nyanser,
rufseknopper, dotter og en chipboard med tekst, som alle henter opp fargene i mønsterarket :)
 
 
Måtte lage et lite garnnøste også!
 
 
Her blir lokket tatt av, boksen åpnes og hemmeligheten avsløres!
 
 
Et garnnøste og små strikkepinner. Passer til babysokker/ votter.
(Kjøpt på TreL.no)
Tror det kan bli en fin gave til en strikkeglad, eller kanskje til noen som venter en liten en... ;)
 
 

 
Her ser dere nærbilder av embossingen nedover lokk og boks. Syns det gir en stilig effekt!
Produkter:
Stille natt PD 14987 Vinterstrikk
Chipboard "Gratulerer med dagen"
Flate roser, tofarget
Rufseknopper
Dotter
Stempel PD 13799 Strikk
 
Håper du ble inspirert!
 
Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar