tirsdag 21. oktober 2014

God Jul!

Mitt bidrag til oktoberutfordringen hos
...hvor de ønsker å se bruk av hjerter
 
Begynner så smått å komme igang med å lage litt julekort, og denne utfordringen passa jo helt utmerket til det, siden hjerter kan brukes til enhver anledning!
 
Hjertet er såpass stort at det holder å bruke kun ett, ellers blir de for dominerende.
Hjertet er i treverk, malt med Gesso og kantene er svertet med Distress Ink,
deretter har jeg stemplet et lite julevers på.
Bambiene og teksten "God Jul" er også i treverk.
Bambiene har fått noen prikker med Stickles glitterlim og bokstavene et strøk med Gesso.
 
Som base har jeg brukt kraftkartong og stanset rundt med puncher fra Martha Stewart. Disse kantene er også svertet med Distress Ink.
Deretter har jeg limt osteklut på kartongen og mønsterark over der igjen.
Hjørnene på mønsterarket er fjernet med en punch, og også disse kantene er svertet med Distress Ink.
 
Til slutt har jeg pyntet med en stor og flere små Gardenia, einerkvister og papirswirls

 Nærbilder:






 
 
Dette har jeg brukt:
 
PAPIRDESIGN:
Ark: Stille Natt PD 14976 Hvit jul og PD 10544 Guro
Trefigurer PD 14957 God Jul
Stempel PD 14945 Måtte julen bli fin
Gardenia, stor hvit, små røde
 
Annet:
Trehjerte, Gesso, Distress Ink (Vintage Photo), Stickles glitterlim (Xmas red),
Lim (Glossy Accents) og dobbeltsidig tape,
Hjørnepunch, Einerkvist- punch fra Martha Stewart og kantpunch- sett fra Martha Stewart.
Alt dette får du kjøpt hos www.trel.no (også Papirdesign- produktene!)
 
Swirldies
Bambier
Osteklut
 
Håper du ble inspirert!
 
Klem, Renate
 
 

1 kommentar:

  1. Finfint julekort! Tusen takk for bidrag til Trykkpressa:)

    SvarSlett