lørdag 27. april 2019

DT- bidrag for Papirdesign: Tid for bunad

Hei!
Har dere fått med dere at Papirdesign har kommet ut med mange nye stempelplater? De er å få kjøpt hos maaange norske nettbutikker allerede! Ta gjerne en titt på dem her
En av platene heter Bunad fra nord og passer selvfølgelig helt perfekt sammen med bunadsarkene og bunadsdiesen 💚



 Jeg har brukt flere av stemplene sammen med lys grå stempelsverte, og trykket dem som en slags bakgrunnsdekor.
 På det runde stempelet maskerte jeg midten, for der er det egentlig en sommerfugl, og så trykket jeg heller en ny liten sølje i stedet.

******************

Til slutt lagde jeg et restekort, med ny stor sølje og tekst, sammen med tre sirkler og en bling.
 (Kan ikke la noe gå til spille...😉)


Produkter:
Ark:
Stempel:
Lek når du kan PD 18393
Konfirmant, gutt PD 17247
Dies:
Pynt:

Ønsker alle ei fin tid fremover, både med og uten bunad 💚

Klem fra


1 kommentar:

  1. Jeg heter Linnea Magnus, jeg kommer fra Oslo, men jeg er flyttet til Skottland med mannen min, jeg vil dele denne gode nyheten om livet mitt med alle og med de som trenger hjelp i tårnekvinner / Forhold. Jeg led i seks år, min mann forlot meg og fortsatte å ha en annen kvinne bare fordi familien hans ikke elsket meg, og fordi jeg ikke kunne gi ham en baby, gråt jeg i syv år fordi mannen min skilt meg. Jeg leter etter staver som skyen hjalp meg på nettet. Jeg møtte så mange tryllekunstnere, de hevdet alle pengene uten å hjelpe meg, men den 3. juni 2019 så jeg et online bidrag fra en god magiker som heter Drigbinovia. Jeg bestemte meg for å komme i kontakt med ham da jeg kom i kontakt med ham, han fortalte meg at problemet mitt var løst fordi jeg hadde kontaktet ham, jeg fortalte ham alt mitt problem og han lovet å hjelpe meg å returnere mannen min tilbake. Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre så jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg gjøre etter tre dager han fortalte meg at mannen min vil ringe meg før jeg sover den dagen og beklager. Så snart han fortalte meg alt, ringte mannen min meg og spurte meg om å ta ham tilbake etter seks år med skilsmisse. I dag deler jeg denne meldingen fordi jeg vil at verden skal vite og det er en god jobb, og jeg er også veldig glad for å være gravid, og for de av dere som trenger hjelp, problemer med jobb eller kampanje, kontakt Drigbinovia i dag og løse problemet ditt her er e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp ham på jeg 2348144480768 Jeg lover deg at ditt problem vil bli løst

    SvarSlett