tirsdag 2. april 2019

Stor tag GRATULERER

Det er alltid gøy å prøve noe nytt,
 og en dag kom jeg over en skikkelig kul tag som "snakket" til meg med en gang!
Den fant jeg her på jorunnsfristed.

Jeg bare måtte prøve! Men på min egen måte da...

Først stemplet jeg bakgrunnen med mange forskjellige stempel fra Papirdesign, 
deretter limte jeg på mange gamle thickers. De hadde selvfølgelig feil farge, så de måtte få seg et strøk med hvit Gesso. Perfekt måte å få brukt opp gamle thickers som ellers bare blir liggende!
Så var det tid for litt farger! Jeg spraya med Dylusions ink spray. Jeg liker de så godt, for fargene blir så klare og fine :) 
Til pynt brukte jeg knapper, dotter og puffy stickers.
Kronen på verket ble en stor GRATULERER, som er en die fra Papirdesign,
 stanset ut i gul glitterkartong og orange vanlig kartong som skygge,
med et tekstklistremerke fra Papirdesign under.



Jeg leverer denne til følgende utfordringer:


Fargerik hilsen fra

Renate

8 kommentarer:

  1. All deles nydelig tag du har laget Renate . Det er så kjekt å se når noen blir inspirert av noe jeg har laget. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Jorunn :) Og tusen takk for inspirasjonen!

      Slett
  2. Denne bare digget jeg! Så herlig og fargerikt! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  3. Knallstilig kort du har laget :) Virkelig kreativt og flott!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  4. Veldig glad for at du lot deg inspirere og ga meg kjangsen til og bli inspirert av din. For det her var bare helt fantastisk. Og det her fikk jeg virkelig lyst til og prøve også. Til tross for at jeg egentlig er mer av en CAS scrapper :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lena :)
      Så gøy at du og ble inspirert! Den var kjempemorsom å lage, så jeg ønsker deg masse lykke til!

      Slett